Duktig flicka, duktig tjej:p

Jag är en duktig tjej på 22 år. Jag betalar av mitt billån, kommer i tid, säger inte ifrån för mycket. Äter mat, dricker mycket vatten.
Jag är flexibel, stresstålig och kan tänka mej att jobba 26 timmer om dygnet utan att blinka.
Jag hänger mycket väl med i samhällsdebatten, är allmänbildad. Jag är snäll och omtänksam, ser till att min familj och mina vänner mår bra.
Jag dricker alkohol i lagom mängd och ser till att inte bli för berusad.
Jag kör sällan för fort. Är mycket morgonpigg. Tränar gärna 4 gånger i veckan.
Ser till att eliminera mina eventuella fördommar och lämnar gärna en slant till välgörenhet av olika slag.
Jag ljuger aldrig och är alltid glad. Jag tål att ta kritik och försöker alltid utvinna något konstruktivt av denna.
Jag har aldrig snattat.
Städar gärna, diskar så fort jag har lagat mat. Tvättar regelbundet en gång i veckan.
Jag ser också till att alltid se fin ut, besöker min frisör en gång i månaden. Jag vårdar mina naglar och är alltid moderiktig.

Jag är rakt igenom felfri. Visst är det underbart:p

www.depressionslinjen.com


Kommentarer
Postat av: Busan


Jag känner så väl igen mig i din text!
Fortsätt skriva så fortsätter jag läsa, jag halkade in här av en slump!

MVH//Busan

2007-03-30 @ 13:38:15
Postat av: Anna K.

Du är bäst!!!!! Det ska bli spännande, givande, härligt och stärkande att följa din väg tillbaka. Jag önskar dig så mycke styrka varje dag. Du är så bra så du vet inte. Tycker om dig så otroligt mycket och uppskattar din vänskap som en hel planet:-) Vet ingen som är så snygg och ödmjuk och rolig som du. Sköt om dig SNYGGING!

2007-03-30 @ 19:38:12
Postat av: Christian

Hallå Sandrish, va roligt att även du är ute i cyberspace. Denna ska ja prenumerera på =)

2007-03-30 @ 20:38:18
URL: http://www.s-info.nu/norlin
Postat av: Badern

Hej du får inte skarva för mycket..... ;) jag finns alltid här... smoke on... ;)

Tiger toffeln

2007-04-06 @ 02:49:45
URL: http://www.fotosidan.se/member/index.htm
Postat av: Badern

tycker du ska ha den här istället för din andra bild
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/479686.htm?set=lp passar dig lite mer. =)

2007-04-06 @ 02:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0